Wednesday, May 2, 2012

CHAPTER 35


i dont have any feeling, hari ni terasa penat sangat, nak taw kenapa?
sebab LRT ke SRI PETALING tak boleh bergerak/tergendala perkhidmatannya kerana di stesen
CHAN SOW LIN banjir dan jalan telahpun ditutup, dengan tindakan nye itu telah membuat aku merasa tersangat lah fed up dan akhirnya aku telah keluar dari HANG TUAH dan berjalan kaki(seorang diri taw)


untuk mencari bas, hehehehe.........
dengan confident + bangga dirinya aku naik bas tu, aku tau bas tu lalu kat balakong
dah lama-lama tu aku rasa lain macam lak, dan aku mula sedar yang jalan die lain,
aku buat muke cool je lagi(dalam hati allah je yang tau). lastly aku tanya amoi sebelah aku kemana arah bas ni,
jawapan die telah membuat aku rasa nak menangis(tapi ku tahan jebat), bas tu lalu batu 9 cheras x silap aku, die memang terus ke Balakong n x lalu langsung Sg. Besi........

lastly aku turun dekat THE MINES tunggu abang gomok aku amek hehehehe
sebenarnya time sesat tu aku x coll ayah langsung, bukan apa x nak dieorang rase risau je, tapi kantoi gak,
abang terpaksa la amek aku, BANGGA SIOT ABANG AKU SANGGUP BERKORBAN AMEK AKU KAT MINES TU, KAU ADA? ABANG KAU SAYANG KAU MACAM ABANG AKU? XDE KAN:P

No comments:

 
OWNWORLD