Tuesday, May 8, 2012

CHAPTER 37

tak sampai 3minggu lagi aku nak final exam, korang pelik ke dengan ayat 'FINAL EXAM' tu?
chop!! chop!! do u remember that i already to you, im already collegue student (even collegue vocational) only hahahahahaha bajet kan? nak tampar? sampai ke:p
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...............

gurau - gurau je, by the way my assigment like a shit things......
kalau boleh malas sangat nak buat/tak nak buat langsung, tapi fikir pasal point for my result je, saya tak nak malukan mak bapak saya!!!!!!!!
banyak duit dorang habis untuk aku :(

ayat budak - budak asrama "kau kan outsider, takkan tak leh siapkan assigment.... kau buat apa kat rumah?" jawapan aku dengan muka suci dan tak bersalah nya''tidur la penat taw tak, ingat korang je penat?''
hahahaha bengang je diorang:D
oke lah bubye jap lagi nak buat keje, and nak study sikit. esok ada test

No comments:

 
OWNWORLD